Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ameba | użytkownik

imię i nazwiskoKamila adres zarejestrowany08.12.2006 @21:31:33 ostatnio na stronie10.05.2017 @20:56:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty43 komentarze713 posty na forum6

komputer / sprzęt
ołówek/długopis/kredki, kartki :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Shilla    28.12.2008 @10:44:58
dziękipozdrawiam
~Projekt9    28.12.2008 @00:44:10
Faktycznie, ale jak ostatnio wrzuciłem, do grafiki to mi powiedzieli, że rysunek ))
PS. Ale masz śliczne zdjęcie.
^zajoncpoziomka    15.12.2008 @12:26:52
~mlsd    15.12.2008 @00:17:28
no, no, zainwestuj najlepiej jakieś miękkie.. troszeczkę inna jest wtedy technika... ale przywykniesz pozdrawiam
_______
why can't we not be sober
~Agnisia    14.12.2008 @12:36:54
dziękuję
_______
Dobra fotografia, to taka, która zapamiętuje i przekazuje emocje.

http://www.fotopassion.blog.onet.pl
~bzibziuch    13.12.2008 @16:48:21
Dzięki za bardzo rzeczowy komentarz, uwagi się przydadzą pewnie ;p
Rysowanie to co prawda nie jest moje wielkie hobby i nigdy nie będzie, bo kocham fotografię, ale porysować lubię czasami ;p
Każdy rysunek odzworowuję z obrazka ściągniętego z internetu, więc staram się rysować tak jak jest na obrazku, nigdy nie rysuję z pamięci ;p
Jeszcze raz dziękuję za komentarz
~NotTheSame    09.12.2008 @21:26:44
no mi tez sie to rzuca w oczy ale kiedy to obcielam to zdj juz sie nie bylo zbyt ladne i dziękuję
~katiebloo    07.12.2008 @21:17:05
dziękuje
~JeSsii    06.12.2008 @17:31:13
no tak ale to zdjęcie jest większe i obrazek też ...tam po prawej było jeszcze okno i zachód słońca tylko się do skanera nie zmieściło a aparat się spieprzył ...
~dudekbb    04.12.2008 @23:39:35
...dziękuję za miłe słowa
pozdrawiam
~elestern    04.12.2008 @15:45:23
Dziękuję mile.
Pozdrawiam plastyczke !

~Gh    25.11.2008 @19:11:34
chyba staram sie umiec rysowac xD
~kondza    23.11.2008 @18:46:37
rozumiem. ; )
mi trudno być nie miłym dla kogoś kogo uważam za moją przyjaciółkę i to wyłącznie dlatego
a i dziękuję za ocenke ; )
pozdrawiam.
~kondza    23.11.2008 @18:06:01
fakt nie byłam szczera w ocenie u floower.
napisałam tam coś jak chcesz to zerkni.
a i zapraszam do oceniania moich prac ; )
~floower    23.11.2008 @16:08:44
ciekawe co ?
podaj przykłady ?
rozciapciane błoto ?
_______
Kto nigdy nie żył ..
~patryska93    16.11.2008 @21:09:47
ale strasznie mi sie spodobal ten momnt ;]
~krolis31    24.10.2008 @22:53:55
dzięki wrzucam małe obrazki a i tak wychodzą duze
~evy    10.09.2008 @15:52:35
obraz jest pusty jak widac biały bez obrazu za tkaniną...ale ten materiał konczy sie z prawej strony za ramką...wiec jego troszeczke jest...:P
~greendragonfly    09.09.2008 @20:13:23
Dziękuję i zapraszam na mój profil, gdzie można obejrzeć nieco więcej modelinowych czekoladek, jak i innych tworów A ważka to taki znak firmowy
~SX    09.09.2008 @13:40:52
photoshop
_______
Niech sobie ten przypis przeczyta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
http://www.youtube.com/watch?v=wxgzSIvWMOo&feature=related
~evy    08.09.2008 @13:57:33
Dziekuje za koment do gruszeczki mej samotnej:P
Półtora tygodnia byla bez oceny i po malu zaczelam wątpić czy obrze zrobilam ze ją dodalam:P
~KasniQ    03.09.2008 @21:56:16
dzieki za komentarz i rady, bardzo pomocne są dla mniezbyt jasny bo chyba zdjęcie prześwietliam, może skan wrzucę to bardziej odzwiercieldli rysunek...:Dpozdrawiam
~yulianna    23.07.2008 @20:17:46
dzięki możliwe bo skan robiony aparatem fotograficznym :P
~vixxi    28.06.2008 @11:30:36
dzięki
~MarcelinaR    22.06.2008 @22:51:55
dzięki za komentarze.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt